stupid stupid you

dansa i elinors kök till breakfast in berlin och baka pizza med massa underbara männsikor sitter inte fel en fredagkväll. elinor valde oss före krogen. grattis och puss.

på mornarna snoozar jag alltid för länge. den lilla tid jag har går inte till att äta frukost utan till att stå framför min garderob och stirra och föröska urskilja något i röran av ovikta kläder. jag byter alltid kläder 200 gånger och provar olika kombinationer likt någon som faktiskt bryr sig om mode. det slutar alltid med att jag tar på mig toms grå/lila mysisar eller gömmer mig bakom min gråa hood från h&m:s herravdelning. och så måste jag springa till bussen.
- ebba, har du mjukisdag idag eller? trött?
- håll käften alla dagar är mjukisdagar och jag är alltid trött.

och nej jag har inte mens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback