I'll know what that means

nyår 08/09 blev en lyckad tillställnig. tjejmiddag går alltid hem, sen party hos rickard som var roligt och trevligt på alla sätt. hej ett nytt år. som vanligt säger man att det ska bli det bästa nånsin. man kan ju hoppas.
igår hade vi sagan om ringen-maraton hos tom. det plockade fram nördarna hos vissa och tom plockade fram pungen as usuall. sista filmen hackade precis när frodo och sam kör sin parad-scen, ni vet "I can't carry the ring but I can carry you" och vi missade hela slänga-ringen-i-lavan-scenen. mkt bra. jag befann mig iaf inte i min säng förrän kl 06.00 på morgonen så nu känner  jag mig inte superduper direkt.

nåt lite jobbigt ligger och gnager. fan


Kommentarer
Postat av: Chazz

OH! "I can't carry the ring etc" är det bästa. Skål för nyåret, din blogg är mysig ^^

2009-01-08 @ 18:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback