bara minnet av ögonblicket

vem kunde ana att jag i dagsläget skulle ställa mig på ett par skidor och skida runt i spåren uppe vid stångtjärn? det var en syn vill jag påstå! haha tekniken var inte på topp till en början, man känner sig alltid lite ringrostig såhär i början av säsongen, men på slutet var det som om jag var född i pjäxor med stavarna i hand!

typ

jullovet är på sluttampen och det blev väl inte riktigt sådär superduper som jag föreställt mig, men det har varit väldigt trevligt iaf. mycket mys och film (lite för mkt chips och godis också för att det ska va okej). nu stundar gränsis-jubileum i helgen och det kommer nog bli great.

jag andas
ett ögonblick med dig och jag förvandlas
varför är jag så svag
för dina andetag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback