another candle on your birthday cake

nej jag fyller inte 18 nu men det är inte så jävla långt kvar.

en fin helg är slut. görschenmiddag för klara som fyllt 18 (gratzz!) och lite halvparty igår med dansken och tilde. har kört lite bil idag med papa och börjar inse att det kanske är min grej ändå. har också sjungit lite vackert med klas. sitter  nu vid min laptop (ja jag är mkt stolt över den) och pluggar lite för en gångs skull, tog en liten break nu bara för att blogga...och gå in på fejjan...ehm.

big news!
gränsis ska vara pausunderhållning på melodifestivalen i leksand 21 feb!! den som missar det ska ej mer få skåda dagens ljus!

big news 2!
jag har hela säsong 4 av prison break med svensk text så nu har jag ingen anledning att vara ledsen eller sur för nåt och jag kommer inte sova nånting de närmsta nätterna.

jag älskar min laptop. jag älskar prison break.
jag älskar klaras choklad-fondue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback