pretty thought to think

jag har en fix idé (typ första gången nånsin jag använder det uttrycket) om att jag mår bra av att göra aktiviteter dagen efter fest. det brukar vanligtvis vara svampplockning, men eftersom säsongen inte riktigt är rätt för den sortens friluftsliv så fick det bli längdskidor idag istället. jag var som vanligt väldigt entusiastisk i början, men ungefär halvvägs kom bakfyllan ikapp mig. den dunkade mig i huvudet och gjorde så kroppen vägde ett ton och torkade ut min hals så jag kände mig som ett sandpapper. fast ett ton tungt. då va det inte så kul längre. men fikat efteråt satt fint.

igår var jag iallafall starkast på festen i min mansbaddräkt som jag fick jättefin i rumpa i. jag var starke adolf förresten. det vimlade av mumier, smurfar, thomas dilevor och annat fint folk och det var grymt kul! får se var livet tar oss ikväll, jag och tilde ska iallafall ha dejt. det är ju trots allt alla hjärtans dag och det känns ju bra att man återigenn får fira den utan partner. det är ändå bara nåt amerikanskt påfund. jag ska fira med min bästa bjurs-amerikan. puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback