my boo

vet inte alls tanken bakom mitt förra inlägg. var mest ett litet konstaterande bara...

har hittat ett ställe med perfekt internetuppkoppling i mitt hus. det är passande nog i soffan, yes. nu är jag faktiskt helt ensam hemma i några dagar. ingen mamma, inga bebisar och ingen gris. skönt eftersom jag ju också har lov vilket jag helt glömt bort att nämna. snart ska jag ner på stan och träffa tilde.måste prata av mig om helgens bravader över en kaffe och en chai latte. det är ju också semmeldagen idag! synd att jag är gi. går på gi, håller på med gi. jaja..jag försöker iaf få lite struktur och självdiciplin när det gäller mat. gick inte så bra under melodifestival-helgen pga allt gratisfika men nu är jag back on track. yes.

undra vad gi-värdet är på chai latte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback