it's hard when I realize

alla hjärtans dag visade sig bli en otroligt intressant och trevlig kväll tillslut. en typisk tilde och ebba kväll med andra ord. vi startade med att titta lite på melodifestivalen hemma hos tilde, sen bar det av till stan till en jobbig, trött liten bondefest. vi hälsade sen på hos simon&lovisa en kortis men gick vidare till en fin lägenhet med snälla människor där vi hängde en stund och skapade lite nya kontakter. sen träffade vi en av kvällens höjdpunkter bjorn som var helt säker på att han kunde få in oss på mariannes trots 20års gränsen. vi var alldeles för "cool looking" för att stå utanför, men han poängterade också att han "don't expect anything from you!". bjorn lyckades inte riktigt med sitt mål, men tack för försöket. vi siktade in oss på maestro och fick på vägen en näve gratis-pommes från gandhis. väl inne på maestro förenades vi genom ännu mer pommes och beasås med våra nyaste vänner kalle och tom och vi hamnade i en taxi och sen i kalles soffa där vi somnade. vi återvände till hanröv runt 8 på morgonen. då sov vi lite till.

vet ej om det var den konstiga sömnrytmen eller något annat som gjorde att nånting liksom brast inom mig. jag fann mig själv plötsligt storgråtande, ni vet verkligen sådär så man hulkar och tårarna bara rinner utan kontroll, på golvet i mitt rum. jag hatade allt och alla, utom en person och lyckligtvis satt hon i min gästsäng och öppnade sina armar för mig. tack puss.

jag försöker ladda upp lite bilder från dgf-festen men det går så jäkla segt så jag orkar inte. nu vill jag sova.


Kommentarer
Postat av: Anonym

den finaste daten i vårat gemensamma liv I must say. bjorn, LeoNARD det lilla lejonev, gratistaxi och mycket mer.. jag älskar kvällar med DIG

2009-02-16 @ 19:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback