if I could fall

jag ska nu berätta att jag faktiskt håller på att skapa en ny blogg. känner att jag behöver en nystart, mer info kommer inom kort. ett stort steg för bloggsverige...

igår var en allmämt trevlig dag. jag var på stan med tilde, fikade på nya cafét och det var klart godkänt. skummet på chai latten var väldigt fast men dock inte så mkt smak. jag inhandlade också en liten svart väska från indiska och ett paket slingfärg. väl hemma i huset på hanrövägen fick tilde agera frisör. vi lagade också bacon, tilde åt makaroner till och jag gjorde en sallad med kykling. sen kollade vi på nya favvofilmen alfie. på kvällen begav vi oss hem till isabel rixon på lite fest. nyktra var vi och det var väldigt trevligt.

dagen idag har hittils spenderats i soffan i väntan på att "the rules of attraction" ska bli nedladdad. jag har blivit en riktigt jäkel på det här med att ladda hem film! blir antagligen lite tjejmys ikväll.

tilde är alldeles för smart för mig. think outside the box.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback