funny thoughts in my brain

idag orkade jag verkligen inte laga mat. jag tog på mig ett par slip in-tofflor och tänkte springa till vår frys som står i garaget och kolla om vi hade nån gammal pan pizza eller liknande. jag fick vända redan på trappen eftersom det var ca 200 meter snö ute. jag tryckte ner mig i mina snowboardskor istället och pulsade genom snön till garaget, hittade en  gorbys pirog with ham and cheese från äldre medeltiden och pulsade tillbaka. den smakade stjärt.

igårkväll:
1. jag och tilde gråter floder till "i taket lyser stjärnorna" på bio
2. bankomaten äter upp mitt kort helt oprovocerat
3. vi köper dansken och börjar förferra lite smått hos mig med albin, klas, gustav och martini
4. 701 mot norslund och en fest med massa smådjur, hundar och naturare
5. i folköl/luftgasdimman pulsar vi till regementet och dansar i ett grupprum med diverse människor
6. efterfest i norslund med nittiotals-hits
7. promenad hem hit till hanrövägen och sömn

snart kommer maxi hit och vi ska mysa lite. sen blir det beck med klara.
just det, jag har sett en film som heter "fat pizza". gör inte det.
 


Kommentarer
Postat av: Y

and I'm thinking : oooh oooh oooh

2009-02-11 @ 17:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback