forever to be

hjärtat bankar lagom hårt nu. man känner sig alltid lite fånig när man sitter ensam framför skärmen och ler/fnissar, men just eftersom man är ensam gör det ju ingenting. läste just föregående inlägg och det är inte långt ifrån att en liten tår letar sig nerför kinden. en glädjetår för en gångs skull.

tack för att du fixat så att mina ögon stirrar på alla som läser min blogg. tack för att du är så snäll och förklarar saker som en liten flicka som jag inte förstår, typ morgonstånd. tack för att just du är min bror. och varsågod för lösenordet, jag riskerar härmed skumma fylleinlägg som inte kommer från mig.

måste ju såklart göra lite reklam för albins blogg nu när han varit en så genomgod själ. besök
skap.blogg.se. min bror har visserligen där sällskap av tre andra genomgoda pojkar. en som jag träffar lite oftare än de andra eftersom han bor här i falun, han påpekar titt som tätt att jag och han någon gång kommer ligga med varandra. den andra är storebor till nyss nämnda och när vi ses sitter han mest och petar på mina bröst. den fjärde kallar sig min andra storebror och har en tendens att bosätta sig i vårat hus när han får chansen. han gillar att ha oboy-picknick i min säng och att sprida tumult bland mina kompisar. jag gillar honom ändå. puss på er pojkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback