för nåt vi inte visste

location: i pappas bil utanför Huddinge sjukhus. känns bra att jag har bättre internetuppkoppling här än hemma... jag och pappa har hälsat på kusiner i Vaxholm, Bromma och en gammal farfar i Nynäshamn. befinner oss alltså nu i Huddinge där pappa ska på ett litet återbesök på sjukan. snart ska vi äta lunch på nån fancy resturang. i huddinge..japp. sitter och jobbar på min kulturhistoriauppgift "jag-en kulturvarlese". älskar namnet och jag är så himla bra på impress. trodde jag skulle slippa skiten efter vår datakunskap i ettan (som jag i princip fick göra dubbelt..) men no said joe. är glad att jag slipper dansen idag i skolan, och gunnar. det är mkt varmare här än i falun. puss

Kommentarer
Postat av: ch

No said Joe - love it.

2009-02-09 @ 12:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback