your's is a familiar face

dagens upptäckt: jag kan ingenting om 1800-talets epoker.
alltså, jag blir loco! det är freakin' omöjligt att plugga. avsky är för mig i många fall samma sak som avundsjuka och jag AVSKYR verkligen människor som är klara med alla uppgifter typ två veckor innan de ska lämnas in och som aldrig sitter kl 23.50 och skriver järnet dagen innan deadline. små råttor, gå och dö.

helgen har iaf varit myse. lite känslodramatisk kanske men vad vore ungdomen utan drama?
no no drama, we don't want no drama...jag saknar görschen.
iaf så åt jag, ida och klara lots of candy och kollade på en dvd som vi köpt i fredags. ja okej då, det va finalerna från idol 2005. lördagen spenderades hos tom med lots of chips och dipp och skräckfilm och komedi. mkt trevligt med ghost trip i falu stad också.

saker jag gör istället för att plugga:
  • gör nåt korsords-spel-slash-lek-för-geeks på ne.se
  • läser gamla msn-konversationer som sparas på datorn (bästa funktionen evvaahh)
  • äter lunch
  • går igenom olika looks man kan ha på sin blogg men bestämmer mig tillslut för att ha det vanliga ändå
  • sitter och tittar in i skärmen
puss på alla
förutom ni ambitiösa jävlar. morr...

Kommentarer
Postat av: Klara

Relaterar lite till http://gatsopare.blogg.se/2008/september/jag-har-stangt-in-mig-och-skriker-nar-nagon-n.html#comment , men bara lite. Du är bäst, stå ut.

2008-09-21 @ 18:08:43
URL: http://gatsopare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback