your song, in my ear

combon svampskog och bakis är ett återkommande moment i våra liv. våra liv som galna och erfarna svamp-skördare. vi har synen och vi hittar stråken. men som sagt, alltid i ett något bakistillstånd. idag har jag också haft ägglossningssmärtor. mkt obehagligt och ett väldigt äckligt ord. vill inte ha det,  känns av någon anledning som att jag är en mamma eller nåt annat jobbigt.

trötthet all over my body and mind. hela jag är helt seg och lam och oinspirerad och oinspirerande. cheesy.
saker jag inte orkar göra just nu: en lista.

http://www.youtube.com/watch?v=JxAI6Yd6diI
jag kan dö för det här
men jag lever för när han sjunger "it's not hard to grow" 3:29 in i låten
escucha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback