a racing car, passing by

idag har jag nästan somnat tusen gånger men den kära huvudvärken har hållt mig vaken på lektionerna. tack. fast huvudmassage av en man med stora händer hjälpte lite. men välkommen helgen, och välkommen partyt som blir bortprioriterat p.g.a läxor. fast nej, det kommer aldrig hända. det är ständigt min tanke att stanna hemma och plugga, men hallå liksom.

lite jobbigt när man fastnar på en rad i en låt och inte kan få ut den ur huvudet. blir liksom lite pinigt att nynna då.
I'm a sex machine ready to reload....

lågprioriterade saker just nu:
  • skolan - äh, det gör inte så mkt om vi kommer försent. äh, det där kan jag göra hemma. äh, vi har ju hela helgen på oss. äh, vi kommer nog ändå skjuta upp inlämnigsdagen. right..
  • mitt hår - orka
  • söka jobb - men jag skaaaa
  • äta nyttigt - men ghandis har ju så goda pommes. cheeze doodles always on my mind.
  • städa - det tar ju inte så lång tid, kan göra det när som helst. ska bara vänta tills det är riktigt igengrott, lagret av damm och hårstrån lagt sig tillrätta och tills allt viktigt såsom mobilladdare och engelskaläxan-papperet ligger längst underst i högen av kläder som är för sunkiga för att läggas tillbaks i garderoben men ändå inte tillräckligt för att tvättas.
sweetness

Kommentarer
Postat av: Klara

sweetness... jo tack. Du är bäst. Jag ska börja jobba, like it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback