tills gråten tar slut

lovade att skriva ett deppigt inlägg.
alldeles för mycket depp överallt
alldeles för många som är ensammast i världen
alldeles för många som saknar någon
eller något
eller det som en gång var
eller det som aldrig funnits
alldeles för många små, salta droppar

min depplista som bara mitt inre förstår:
  • att du glider längre och längre bort och att jag inte gör nåt åt det
  • att du som alltid funnits närmast syns otydligare och bär på way to much tears
  • att du fanns där för kort tid
  • att du är värd så mycket mycket mer
  • att du gör så min klump i halsen vägrar försvinna trots att du alltid får mig att le
do you see the world through troubled eyes?
if you want to talk about it anymore
lie here on the floor
cry on my shoulder
I cry on your shoulder

åå lyxproblem och dagens i-landsproblem är hela ens värld
ett ostigare liv, a cheesier life


Kommentarer
Postat av: ida

du är det bästa jorden har skådat.

Postat av: Klara

jag tycker om dig.

2008-09-08 @ 13:03:53
URL: http://gatsopare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback