my music

så himla kul att städa dagen efter. men that's life när man bjuder till fest. hade kunnat klara mig utan de intorkade snabbmakaronerna på köksgolvet men jaja. jävligt roligt var det iallafall. roligast var att vi senare var på söb och festade, innebandypojkarna, muchiguchi med theos skäggstubb, klädstrecket, linbana med tom och i princip allting.

kärlek till es2mu och alla andra tossiga små esteter som shottar ketchup ur flaskan och bajsar i kvarnparken. idag vill jag träffa lite anständigt folk. görschen står högst på listan, hur anständiga vi är går iof att diskutera.

vad som behövs för att få bort snabbmakaroner från golvet:
  • sopkvast
  • skyffel
  • dammsugare
  • våtmopp
  • osthyvel eller annan skrapa
  • dammsugare och våtmopp en gång till
  • tålamod
jag vill för evigt stå i ghettobaren och ropa: jag säger bara en sak: SOVJET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback