my little fish don't cry

orka att vi är ett tjejgäng på 17 år och alla ligger dödströtta kl 22.00 i soffan en lördagkväll. orka att jag spenderade fredagkvällen helt ensam (förutom min hund som om möjligt var ännu tröttare än jag) och gick och lade mig halv tio. orka att jag imorgon måste sitta hela dagen och skriva på historien om the frog man. orka använda uttrycket orka och ORKA att vi lyssnat på love turns water in to wine hela kvällen. var har festtoparna, fnisset och partyhumöret tagit vägen? nej okej, fnisset finns där fortfarande och det är det viktigaste. orka parta i falun.

mina senaste vuxenpoäng (allihopa införskaffade denna helg):
  • jag handlade med korg på ica
  • jag gjorde fördrink och efterrätt och bjöd på middag (med lite bidrag..)
  • jag har gått på mucho promenader med hunden
  • jag har städat och satt igång diskmaskinen innan jag gått och lagt mig
  • jag har suttit hemma en fredagkväll och somnat kl halv tio....   

Kommentarer
Postat av: klara

Jag gillar att få lite vuxenpoäng. Systemet borde byta från 20års gräns, till när man går och lägger sig på fredagar gräns... jag vet inte, men det känns vettigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback