för jag faller...och listor ligger mig ju varmt om hjärtat

TRE NAMN DU GÅR UNDER
Ebba
Babsan
Bee


TRE SAKER SOM SKRÄMMER DIG

Pingvinen i Wallace & Gromit
Killarna i skolan när de hoppar fram bakom skåpen
Att alla inklusive mig själv tar allt för givet


TRE SAKER DU HAR PÅ DIG

För små trosor
För liten BH
Lite för tajta jeans


TRE SANNINGAR

När jag är på höga höjder tror jag alltid att jag plötsligt ska tappa fotfästet och ramla ner.
Jag blir oerhört frustrerad när det går det minsta dåligt i skolan och kan sitta och storgråta över matteboken.
Jag har en gång vaknat av mina egna snarkningar.


TRE SAKER JAG VERKLIGEN VILL HA
Ett strandhus på nån solig ö där jag bor med massa kompisar och vi surfar hela dagarna och är snyggt solbrända och går på beachpartyn och alla har magrutor.
Mindre ledsna och sjuka människor på jorden.
Jättebra förbränning

JAG UTMANAR

Ida även fast hon redan är utmanad
Julia


Kommentarer
Postat av: JULIA

HIIH NU GÖR JAG DET!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback