f me pumps

jag känner mer och mer kärlek för amy winehouse

lediga från skolan idag och det känns muy bien! snart är det big shopping på gång när vi head for kupolen. jag har precis gjort det mest befriande som finns nämligen rensat ur min garderob, fast jag lämnade nedersta hyllan där det bara finns en 10 år gammal morgonrock, några gamla tofflor och dylikt som allt är täckta av ett THICK lager damm. men som sagt tänkte jag nu fylla den igen. garderoben alltså. det är ju verkligen bekräftat, man mår bättre att av att shoppa. det är som ett slags behov man har, till exempel gick jag på stan för mig själv härom dagen. jag tycker faktiskt mkt om att gå på stan ensam, det är liksom..ja jag kan inte sätta ord på det. iallafall så bara kände jag att jag verkligen behövde köpa nåt så jag svassade snällt in på gina (såklart) och köpte tre par spetstrosor. hallå liksom. men det kändes bra i själen. härom dagen satt jag också bredvid en kille jag feststrulat med för ett tag sen. vi sa inget under hela resan och han tittade konstant ut genom fönstret. weird när man liksom delat saliv en gång i tiden.

varför heter det ett par trosor?

några plagg jag slängt ur min garderob:
  • mina gamla hemsydda sovshorts
  • min gamla tiger t-shirt som jag inte använt sen lååångt innan jag rensade förra gången
  • två par jeans som jag tyckte va snygga för miljoner år sen
  • ett par bruna shorts med turkost hawaii-mönster (behöver ingen kommentar)
  • en klänning jag hade på skolavslutningen i typ sjuan som kanske kunde sett bra ut på mig om jag hade liiiite mindre bröst size. eller nej förresten, det skulle den nog inte
ge mig, ge mig
nej förresten
eller jo

Kommentarer
Postat av: Klara

Vilken dag darling, vilken dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback