and in my head I paint a picture

viva la weekend!
idag va jag ute och promenerade med grisen och då hittade jag en gammal ostbit i min ficka. kändes sådär. jag gick också och lyssnade på naturens ljud. jag njöt mkt av det jag trodde var syrsor eller liknande och drömde mig bort litegrann till en strand i grekland innan jag insåg att ljudet kom från en tant som gick stavgång. ibland vill man sparka livet hårt i magen.
här ska du få för gammal ost.

saker som har sagts i Es2Mu:s klassrum idag:
  • hahha, där var du rolig för första gången idag, karl!
  • ska du kuka i helgen?
  • ska du bajsa i helgen?
  • hon kallade dig för frog man
  • är det nån som vill ha en lina snuff?
Vad jag bryr mig om nu
Är att du kommer nära mig
Även om det är försent att älska dig
Att från samma säng
Lyssna till samma regn
Jag bryr mig


Kommentarer
Postat av: Klara

jag gillar din blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback