you look good on the dancefloor

jag har alltid tyckt att jag ändå är helt okej på att dansa. en del av dans är självkontroll. det är nog där jag brister. idag på danslektionen sprang jag in i en vägg. helt seriöst. jag sprang.in.i.en.vägg. vem gör det? nu är det jag och mina nya vänner bulan och handleds- bandaget. min bror och mamma är snälla och servar mig med film och cheeze doodles och jag har fått en såndär påse med blå gele i av skolsyster som man ska lägga i frysen och kyla bulan. detta känns främmande för mig, jag skadar mig verkligen ALDRIG! blir knappt förkyld liksom. det är nog inte så allvarligt, men jag är nog lite i chock.

- varför det?
- jo, jag sprang in i en vägg.

hallå liksom.


Kommentarer
Postat av: Klara

å ebba min ebba. välkommen till mitt liv. Det är underbart att se att du är mänsklig.

Postat av: ida

HAHA roligaste någonsin. krya på bulan..... å dig

2008-10-21 @ 13:38:06
URL: http://idakjallq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback