I'll do anything to make you feel that it's Alright

välkommen min första dagens outfit-bild

detta var iof gårdagens outfit (gårdagen spenderades hos tom med massa skoj). som den äkta modebloggare jag är ska jag väl också berätta vad jag har på mig för det är så himla intressant för allmänheten.
  • mammas byxor från H&M som hon hann använda en gång innan jag tog dem
  • ett asgammalt linne, också från H&M, som jag vänt upp och ner på så det blev en tub top (så himla fiffigt alltzzzå)
  • en asgammal kofta från...H&M
hahha nördigaste dagens outfit jag nånsin sett.
kom på att detta är även denna dagens outfit för jag har inte bytt kläder än, de är snäppet sunkigare idag pga av att jag sovit i dem. är väldigt dagen efter idag men that's life för en sån som jag. ett, två, tre, fyra, jag är en partymyra. or not. tilde är iallafall bäst och det får avsluta detta jätte ovärda inlägg.

hasta luego


Kommentarer
Postat av: Klara

Dagens dagens. Du är Schnyggohw


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback