vågade aldrig hålla din hand

jag är fortfarande lite hes sen håkan-konserten. det känns bra.

ja välkommen hem, du som vänder upp och ner på känslor och städer. älskar att du gör mig och min omgivning glad men det är synd att du gör min närmaste ledsen. kan inte alla bara sluta?

idag har jag sökt ett jobb. jag är öppen för nya utmaningar, jag jobbar effektivt själv men trivs även bra i grupp, jag är ansvarsfull och jättejättesugen på att spendera mina lediga helger på ett lager.

det är jobbigt när man gör saker man inte borde. jag vet att det är lugnt men det tär på mitt samvete. hade det varit tvärtom hade jag gråtit och skrikit i min kudde och varit hård och kall. men vi är alla olika. tur.

erase and rewind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback