the icing on the cake

bulan! bulan! bulan!
tack es2dn för ert stöd. ser inte riktigt lika mongolid ut idag, det känns bättre. har skrivit matteprov som gick över förväntan men har inte gjort några läxor. sista dagen imorgon innan lovet. LOV! måste säga det igen..LOV! och vi ska på håkan håkan håkan. känns ganska bra nu med det mesta, ska bara slänga ihop lite arbeten jag inte lämnat in och bli bra i handleden så jag kan lära mig alla fiollåtar jag måste kunna. men det löser sig. bästa inställningen.

paniken var nära nyss iof. jag skulle duscha och gick in i badrummet, det första jag ser är en sprillans ny luskam och en liten flaska lusmedel. jag springer nästan nude ut till mamma och skriker ut frågan "veeem haaar löööösssss???". gissa vem det va. cp-barn. mamma fick luskamma mig på stört, men det var lungna puckar på den fronten. skulle verkligen inte orka med det igen. då skulle jag lägga mig ner på det kalla badrumsgolvet, nästan nude, och dö på plats.

undrar om löss gillar star trek-figurer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback