sorry sweetheart

iiiiihh (citat: tilde)! jag känner peppen inför imorgon. har glömt att nämna det men jag är ju med i den nya DGF-styrelsen och vår första ferre ska infinna sig i mi casa på hanröv. 6 mañana! har fixat och donat hela kvällen, nästan, och det kommer bli så bra så bra. jag tycker faktiskt mkt om mina föräldrar i vissa lägen, dom är otroligt aktiva i detta lilla projekt. börjar nästan bli lite rädd att mamma ska tro på riktigt att hon faktiskt ska få vara med på festen. lite oroande ofta använder hon "vi". 
"..sen kan vi lägga den här mattan här och så kan vi ställa undan den här vasen så inte den går sönder och så kan vi fixa det där imorgon...". så håller hon på, men hon kan väl få leva i den ungdomsdrömmen lite, hon är ju trots allt arbetslös. hahhah det är mitt favoritskämt numera.

fy vad jag är dum. maaaamaaaa I love you
nej, nu är det fan bedtime som gäller.

Kommentarer
Postat av: JULLAN

ÖVERLÄMMINGSMIDDAGEN! ÅHHHH!!!! good luck önskar vi gamla dgf-are som bor i oslo puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback