it's more a question of feeling

idag har jag:
  • bara haft en lektion men ändå stannat i skolan till typ kl 14.00
  • åkt bil med två gossar jag inte träffat på länge
  • blivit erbjuden jobb som hora av dessa fina, roliga gossar
  • bara ätit EN gång vilket är ovanligt för att vara jag (och det börjar kännas nu..)
  • använt min nya dunjacka för första gången på riktigt (resulterade i svett, men va värt imorse iaf)
idag har jag inte:
  • pluggat matte
  • köpt friskiskort eller utfört nån slags fysisk aktivitet
  • lämnat tillbaka kjolen jag köpte i malmö
  • städat rummet
  • bestämt mig om jag ska lämna tillbaka kjolen jag köpte i malmö eller inte



höhö nöjd tjej bland autumn leaves. det är helt stört att man bott i detta land i snart 18 (hihi) år och ändå reagerar över hur kallt det blir framåt hösten och vintern. mystery of life

Kommentarer
Postat av: ida

du behöver vägledning i livet ser jag!

1. lev inte upp tills karls ord som hora (speciellt inte för min bf)

2. lämna inte tillbaka kjolen, use it!

3. friskis är överskattat - promenad?

Postat av: ebba

hahah horan hade faktiskt inget med karl att göra, det va helt din bf och hans käre väns förslag ;) närå. men jag vet att jag aldrig kommer använda kjolen och I need the money..promenad ftw. love

2008-10-15 @ 19:23:10
URL: http://ebbaac.blogg.se/
Postat av: JULLAN

bra att ni lever och funderar över viktiga frågor. hoppas ni tar rätt beslut. / er guru

2008-10-16 @ 00:03:24
URL: http://ekebergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback