look how they shine for you

jag kan väldigt bli irritierad på fräscha människor när jag själv är skabbig. det värsta som finns är ju personer som alltid är fräscha. sådana som när de själva anser att de är skabbiga ändå är fräschare än man själv när man är fräsch...iallafall satt jag på bussen i morse, jag tänkte att eftersom vi hade gympa andra lektionen tar jag på mig mjukisarna redan nu (och så gick jag upp fem min innan bussen gick..), och ville strypa tjejen i pärlörhängen och jättestylat hår som satt framför mig. det blev inte bättre när en kär vän till mig klev på och började gestikulera och även viska högt orden "du är ett mensbarn".
i såna lägen vill jag att alla ska se ut som jag. med fett hår, mjukis, inget smink och påsar under ögonen. inte som den jävla gina tricot-bruden!

förslag på ny stående inläggs-grej: dagens outfit

Kommentarer
Postat av: Klara

Våga vägra Wear it.

dagens outfit älsklig, bara så 2007

Postat av: ida

våga vägra wear it, ännu en gång

kör på dagens uotfit

2008-10-03 @ 19:51:24
URL: http://idakjallq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback