it's not easy to disturb

dag två i bulans utveckling: den har liksom glidit ner till pannan och jag ser ut som en urtidsmänniska. syns mest i profil att pannan är dubbelt så stor.

dag tre (idag): bulan, eller det som är inuti, har glidit ännu längre ner och har bosatt sig vid näsroten/ögat. ser ut som en levande face warp-bild eller som johanna så vänligt uttryckte det, "någon i star-trek".

försöker ständigt gå runt tillsammans med någon, orkar inte vara både ensam och ful. vi har höstkonsert ikväll och jag ser verkligen fram emot att stå i strålkastarljuset på scenen i aulan. vi har iallafall strykt mitt och marias fiolnummer p.g.a. min broken handled. vill inte ha alla miljoner läxor som jag inte gjort, vill inte ha matteprov imorgon, vill inte ha en star trek-look. blä

Kommentarer
Postat av: Klara

om bulan fortsätter vandra ner kommer du lätt aldrig behöva botoxa läpparna. se det från del ljusa sidan

Postat av: julia

edel jag saknar er. dig och ida! jag vill ha er här nu. har kollat på tågbiljetter! KOM HIT!!!!!!!!!!! oslo behöver er ;)

2008-10-23 @ 21:34:46
URL: http://ekebergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback