wrong, wrong, wrong, she can hardly wait

har legat lågt med bloggandet ett tag. oengagemang och segt internet är orsakerna.

vårt hus är numera två personer mindre. en bror och en inneboende adoptivbror som flyttat sitt life till jönköping. huset består nu alltså endast av me myself, madre och grisen. vi har redan bråkat ganska många gånger och vi får se hur detta kommer gå. grisen är förresten inte så aktiv i bråken, hon bidrar mest till irritation pga av att hon skäller så jobbigt och är så hårig.

igår hade jag och tilde planerat våran livs partykväll då vi skulle hinna med två flugor i en smäll (eller två killar på en helg som jag och ames brukar säga, rösta förresten på henne som årets lucia!!). det slutade iaf med att första partyt inte riktigt hann komma igång innan vi var tvungna att gå och andra partyt var slut när vi kom fram. jaja..maestro och sågmyrabussen är ju också trevligt.

veckans bästa:
  • långfika på du&jag med tilde och elinor som var grymt behövligt
  • min, chazz och klazz egna ben&jerry's cookie dough 
  • nya snygga kontaker på maestro
veckans sämsta:
  • plugg
  • skinkavgiften på maestro
  • jobbig attityd hos vissa
  • plugg

Kommentarer
Postat av: Klara

jag ligger efter i så förjävligt många ämnen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback