how does it feel

två dagar efter lovet och jag är redan skoltrött. nåt stämmer inte riktigt. vill helst lägga mig ner och sova till nästa sommar och då ska jag ha jättebra betyg och körkort. har förresten blivit av med övningskörnings-oskulden. gick faktiskt great trots mens och mamma+bror vilka inte brukar vara särskilt populära i oskuldssammanhang.

är värsta internetnörden nuförtiden. facebook är det nya svarta och jag jobbar febrilt på att skaffa så mycket nya vänner som möjligt vilket typ är det facebook går ut på. vill också tipsa om två nya bloggar:

  • albinism.blogg.se (håll utkik efter det första matblogginlägget)
  • skap.blogg.se (fyra fina män mitt i livet)

sen finns det annat som snurrar i mitt huvud. det är jobbigt när man bestämt sig för att vara sur och dissig mot nån samtidigt som den slutar vara sur och dissig mot en själv. morr..


Kommentarer
Postat av: ida

nä, jag känner bara blä. folk är jobbiga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback