don't hold yourself like that

fyra nätter denna vecka har jag varit uppe längre än kl 04.00. det resulterar i denna söndag då jag är sjukt lättretlig och inte alls överhuvudtaget taggad för att plugga matte och musikteori vilket var det egentliga syftet med denna dag. min mamma kommer få bli offer för mitt pms-liknande humör idag tror jag. det brukar bli så...
men sömnlösa nätter som de här har inget att göra med att jag är the great depression och ligger vaken och tänker på att det är synd om mig eller nåt sånt utan jag har sovit (eller snarare inte sovit) bredvid, över, och i armarna på fina människor. då känns det ändå värt att slösa bort en söndag på att vara sur och trött.

"den är verkligen en fighter"

"den är så kraftfull"

"dör den dör jag"

vissa materiella ting ligger en närmare hjärtat än andra. min grapefruktplanta är vissa.

Kommentarer
Postat av: Klara

grapefruktplantan är underbar, kraftfull och estetisk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback