crizpy

vi chillar mkt på vårt jobb. och fikar, jag och jullan. det känns bra. städning ligger mig faktiskt mer varmt om hjärtat än innan. igår kom jag hem från 4 timmars städande och plockade fram dammsugaren här hemma och städade aktivt i 2 timmar, helt på eget initiativ och fan va fint det blev och fan om mamma inte lägger märker till det när hon kommer hem. she better buy me a pair of jeans! märker också min ändrade inställning när jag, nöjt för mig själv, säger saker som: "det är så tillfredställande att torrmoppa!".

jag glömde nämna cheez doodles i mitt förra inlägg. kompensation:

goda saker:
ibland vill man trösta och hålla om och ibland vill man bli tröstad och sometimes you wanna die och ibland vill man bara kramas lite och för det mesta vill man skratta och hålla fina händer

Kommentarer
Postat av: ida

du är bäst

Postat av: Klara

cheez it.

2008-07-30 @ 20:46:28
URL: http://gatsopare.blogg.se/
Postat av: JULLAN

ÅH EDEL VI ÄR DOM BÄSTA STÄDERSKORNA SODEXHO NÅGONSIN ANSTÄLLT!!! haha andra fina saker som händer är tex:



ebba - åh jag hatar när jag snubblar på mina egna ben

julia - sexigt.



HAHA JAG DÖÖÖÖÖÖR!

2008-07-30 @ 22:48:30
URL: http://juliakjallquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback