leave it, it's nothing anyway

min familj har flytt palatset på hanröv. 6 och lämnat mig ensam med el perra. blandade känslor. är liksom inte alltid så pigg på att städa och laga mat och plocka bajs efter hunden. men skönt att man kan få sällskap av diverse vänner (som iof oftast stökar ner ännu mer, men det gör inget) och extrafamiljer som kan bjuda en på skratt och mat. det är fortfarande stekhett ute, jag polar fortfarande med trasan och moppen men pengar rullar in som de ska och livet rullar på som det ska, eller? var är det där man saknar och letar efter? tur att man har blogg.se så man kan spotta ut allt man tänker men som man inte orkar säga.

dagens lista får bli "låtar jag tyckt om genom tiderna men som inte riktigt ligger på topp just nu":
 
  • de 10 budorden - feven
  • why does it rain - darin
  • take me to your heaven - charlotte nilsson
  • romeo - shebang
  • rythm divine - enrique iglesias 
barndomen var en fin tid

What I want from this
Is to learn to let go
No not of you
Of all that is old


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback