it's a funny thing, you know

jag har mina perioder, okej?

vi har genomlevt ca 3 veckor på sommarlovet 08 och än så länge går det ganska bra. peace & love va röjet som vanligt. det är väl iof det enda som har gått bra. har upplevt en ny grej som jag aldrig upplevt förut nämligen att få KICKEN. känns mkt..ja det känns iallafall. men sue the bastards som vi säger! jag har alltså dumpat mina gamla vänner kalle, bamse och headset och umgås nu med mina nya, coolare homies trasan, moppen och syntetbyxan. cash flow!

jag säger också hejdå B och hej C (nej, inte kukstorlek)

lite småjobbiga saker just nu:
  • trasan, moppen och syntetbyxan är, om man tänker efter, inte så himla party
  • att mamma säger att jag inte har nån karaktär eftersom jag inte kan motstå en påse cheez  doodles (det jobbiga är att hon har rätt...)
  • effekterna på kroppen när man ätit en påse cheez doodles
  • att jag klagar för mycket
bra saker just nu:
  • klara har installerat en S O F T hängmatta i sin trädgård (sommarversionen av den röda fotöljen)

den enda jag älskar mer än cheese

Kommentarer
Postat av: Klara

Du har dumpat mig för Danne och Patte i Falun.

Och du har tagit mig Maffra-vän

Postat av: Klara

Kul att du bloggar

2008-07-09 @ 19:32:43
Postat av: Klara, för 3dje gången

nu blev det pinsamt på riktigt. tack för att du gillar min hängmattta. Menade inte att vara sarkastisk och oartig, när jag skrev att det va roligt att du bloggade. Det ÄR roligt.

I övrigt så var klagandet på min blogg mest ett elakt sätt att breätta att jag saknar er.



Stor kram

2008-07-10 @ 01:03:31
URL: http://gatsopare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback