gå och lek med bävern

som den äkta svensk jag är måste jag ju klaga lite på värmen. det är vaaaarmt! man blir liksom dåsig och långsam i huvudet. men idag har vi haft mysigaste myset. jag, ida och klara grabbade tag i kanoten och paddlade oss ut på runn. vi hittade en fin liten ö bakom den fina vassen och la oss och stekte. nahahahajs. kul att den riktiga sommaren och värmen, som vi älskar och hatar, kom nu när det är en sekund kvar på lovet och den består av jobb. 
idag dissar vi nog wear it partyt och satsar på hederligt görschen-mys-party istället.

saker man ibland bara får stå ut med:
  • att bli hånad för att man inte orkar paddla så fort
  • att kanoten välter
  • att knotten svärmar runt en
  • att man lökar sönder
  • att bävern inte va en bäver utan en sten
mangwani mpolele kinelwa kitola AMAGWANI

ps. jag har inte ätit cheez doodles på flera flera dagar.
ps 2. jag har ätit massa annat istället

Kommentarer
Postat av: Klara

Underbar blogg.

Nöje.

Mpolele till dig

2008-07-27 @ 13:14:51
Postat av: ida

bra dag. lök för slantarna vi istället la på kyckligsallad idag. kitola!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback