cheez doodles, oj

jag känner ändå att jag tycker om det här med blogg. det är mysi på nåt sätt =)

städveckan är OVER och det är bättre än bäst. ska iof tillbaka om en vecka igen men vi lever ju i nuet! snart ska jag och ajdie pallra oss iväg till kupolen för inhandling av likadana jeans som jag redan har, fast hela. ikväll är det party all night long, känns som om det var ett tag sen. eller kanske inte förresten. jag har ju kört med alkologg under hela året. alla mina söta små fyllor är dokumenterade och jag vet inte riktigt om jag tycker om det eller inte men det är iallafall ett behov jag har nu. den är välfylld är iallafall ett som är säkert. och det ska vi va ikväll...välfyllda...välfulla...eh..fulla.

(lägg märke till att jag fick klämma in cheeze doodles i rubriken den här gången och att det inte har nån betydelse över huvudtaget i detta inlägg...håller min besatthet på att sakteliga försvinna?)

raggningstips:
  • spana in nån snygging (på t.e.x en affär eller liknande)
  • be om hjälp! ni får direkt något att prata om och hon/han känner sig duktig som får imponera med all sin kunskap inför hjälplösa lilla du (välj gärna något ämne/område som du är helt lost på för extra bra effekt)
  • häng därinne (om det nu är en affär) liite för länge för att han/hon ska avfärda dig som en helt vanlig kund och för att sätta ett spår i offrets/målets minne
  • återkom inom snar framtid för att ställa några extra frågor. prata på som om ni är gamla polers
  • säg att du ska återkomma ännu en gång och avsluta med någon klitchig kommentar
  • håll utkik på andra ställen efter honom/henne. känner ni igen varandra på t.e.x bion har du allt som i en little box!
  • och just det! se till att han/hon har ditt telefonnummer...
mer fest

Kommentarer
Postat av: ida

raggningstipsen som aldrig sviker!!! kunde inte ha sagt det bättre själv. kör hårt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback