las bloggas fritas

just det! min blogg existerar fortfarande trots min extrema frånvaro. men nu är jag back on track, idas förtjänst måste jag erkänna. en del har väl hänt sen jag sist skrev. det är nytt år och jag har ny klass som äger allt, fast mina görsch är såklart fortfarande högst på listan.

hösten 07:

  • Es1Mu - lite dryga men oo så underbara
  • danmarksresan med ida, albin, klas, maxi och gustav - kent-konsert och partaj, så sjukt kul
  • wild partys - utropstecken i pannan är bara förnamnet...
  • nya bekantingar som jag gillar mucho och gamla bekantingar som still going strong 

just nu
jag håller i en tillbringare med vatten
klas -ebba, den där kan explodera!
jag (helt seriöst) -shit!

peez 





Kommentarer
Postat av: klara

du bloggar, jag gillar det!
Ska vi bloggparta ett tag framöver?
Krame


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback