emolicious

det går inte så bra nu, kompis.
det kallas vinter men det finns ingen snö så man kan inte göra det enda vettiga på vintern nämligen åka snowboard.
det kallas skola men känns mer som ett ställe man åker till, blir överröst med saker man måste göra och sen går runt som en zombie tills man får åka hem igen.
det kallas friskiskort men funkar mer som en prydnad som bara ligger på rummet och aldrig blir använt till något.

jag lär mig aldrig:

  • att jag inte ska skjuta upp arbeten
  • skriva låtar
  • att göra snygga frisyrer utan plattång
  • att plugga när jag äntligen har tid för det
  • stå emot den öppnade påsen med cheese doodles
ge mig en vinterdrog
kom nu är jag kroniskt låg
blöö

Kommentarer
Postat av: K*

Snowboard funkar liksomm, det gör det.
Övrigt är jag glad att du är i mitt liv, på avstånd/nära.
Vad är ordet? Zombielåg.
Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback