on a mountain top

oj, lite seg på att blogga. är lite seg med det mesta just nu, särskilt skolan. inte så himla mycket updates från senaste tiden. life goes on here in little falun och julen närmar sig. vi planerar att inte fira så mkt jul utan mest äta det som är gott och umgås. sen har vi en kusseträff inplanerad på jullovet vilket jag verkligen ser fram emot!!

kan berätta hur helgen har sett ut. fredag spenderades i min soffa framför idol i mjukisar och med charr och amanda. mkt trevligt och slappt. lördagen var planerad i minsta detalj som så att jag, tilde, tom och rickard skulle ta en liten road trip till gävle och shoppa och sen åka hem och parta. det slutade med en trött liten tur till kupolen där vi gick runt i ca en kvart innan vi åkte till max och åt. sen letade vi fest men hamnade hemma hos ric och blev lite drunkie där istället. idag var en typisk söndag. pizzeria och film och popcorn. känns lite jobbigt att man längtar att klockan ska bli mer så att man kan gå och lägga sig.


det är slasky ute, men jag har ett par fina skor i min ägo för tillfället. mohahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback