lite mörk och kulen men ändå så kär

ja juledagen är kommen. jag har varit fruktansvärt lat när det gäller julklappar i år så jag sitter nu, när mamma och pappa är ute på en liten julpromenad, och fixar det på internet. min plan är att vi ska bli faddrar till en sos-barnby (dom kommer alltså i princip få betala sina egna julklappar hihi). upptäckte nyss att man behövde va 18 år för att bli fadder så jag får be mamma skriva in sitt personnummer istället. jag är bäst på julklappar. jag tänkte iof stå för den första betalningen för jag är så oerhört generös. hah

det jag mest ser fram emot idag är maten! vi skiter i den traditionella julmaten, det är ju ändå bara prinskorvarna som är goda liksom, och kör på typ italiensk buffé istället. asbra enligt mig. sen blir det den klassiska jul-sing star duellen (har inte ägt rum de senaste åren iof men jag hoppas det kommer bli en klassiker).
god jul på er alla :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback