I won't be the lonely one

en sak som absolut inte ligger på min ToppTio-lista över saker som jag gillar (inte ens ToppHundra förresten) är att prova jeans. hatar det och blir alltid the great depression när jag gång på gång upptäcker att det inte finns någon storlek som passar ebba altahr-cederberg. där har jag stått i hundra år och blivit klaustrofobisk och svettig i ett äckligt provrum med lysrör som gör att ALLT syns med typ 40 jeans i olika storlekar och inget passar och alla kan dö. nej, jag köper nog ett tredje par cheap monday med asmkt stretch som iof går sönder efter några månader men iallafall sitter någorlunda tight i benen och inte så hysteriskt slimmat i magen. jag är hellre glad i några månader och lite fattig, eftersom jag måste köpa nya all the time, än lite rikare och tvingad att föralltid loda runt i mina sunkiga mysisar. så det så.

let the raining teardrops
rain down on me tonight
I think making up,
faking up stories is alright

Kommentarer
Postat av: ida

åh! den jävla känslan är bajs. cheap monday stretch som alltid går sönder på samma ställe = grejen to have.

2008-12-09 @ 09:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback