and did you hate me

en helg i mysets och sömnens tecken. fredagen var drygast men roligast ändå. lucia all the time och gränsis-spelning on top of that men det va kul iallafall. vi har också konstaterat ännu en gång att det är som mest roligast att skratta när man verkligen inte får. kvällen skulle spenderas i min soffa men vi slutade som så många gånger förr i toms soffa och jag somnade as usuall på en gång. jag och tilde släpade oss ut till lager 157 på lördagen och det blev iaf en tröja och varsin snickerskaka inhandlad. kvällen var återigen planerad hemma hos mig men vi hamnade ändå i en annans soffa, den här gången hos simon och lovisa framför film, chips och guitar hero. mkt trevligt (och ja, jag somnade under filmen IGEN). idag, söndag, har vi sovit i hundra år som vanligt och snart kommer klas hit och vi ska skråla lite tillsammans. sen vill jag påpeka att det endast är en (EN!!) vecka kvar till jullovet som ska bli superb hade jag tänkt!

puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback