a little squeeze

här sitter jag och bloggar från min laptop jag fick i julklapp. den är fin. jag är dock väldigt snorig och förkyld vilket inte va så bra tajmat inför nyår men vad gör man liksom? förutom snor kommer nyår bli bäst känner jag på mig. mitt mål detta år har varit att minnas tolvslaget, vilket inte var fallet förra året. jag tror nog att vi kommer att uppnå mer än så. allt är planerat i detalj och kommer bli oo så kul! jag känner peppen.

senaste dagarna har jag slöat en hel del med tilde. vi var också på partaj med tom, dave och ric ute i bäsna (bärsta?) vilket var en speciell upplevelse. living on the edge..mhm.
har också varit på kusseträff i vaxholm med mina käraste kusiner. mkt mkt trevligt och roligt!
nu blev jag sugen på att lyssna på elias & the wizzkids så ska nog göra det, lite ledsen att jag missade deras konsert i lördags. vi va iof på partaj i bäsna och det va ju mer värt! hahah

det va nådigt!

Kommentarer
Postat av: kalaset

vad är planen på nyår?

2008-12-30 @ 00:14:07
Postat av: kalaset

vad är planen på nyår?

2008-12-30 @ 00:14:42
Postat av: ebba

planen på nyår är att röja med görschen och sen med resten av röjfalun.

Postat av: julia

HAHAHA "det var nådigt"

2009-01-01 @ 19:08:01
URL: http://ekebergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback