pew, pew, pew, pew

idag har jag fått min lön insatt på mitt konto. det känns bra. för övrigt så är sommarlovet 08 over finito och vi hade första skoldagen idag. det känns mindre bra men det är bara att stå ut sa näsan. eller hakan, eller skärmen eller hur det nu va. jag tycker iallafall om nyblivna es2mu.

jag känner mig tjock och det är ben, jerry och olw:s fel.

saker jag har bränt alla mina pengar på detta lov:
  • fika - ständigt denna fika
  • mat - finns ju inte gränser på hur mycket mat man kan köpa och hur ofta man äter ute
  • alkohoool - finns det nån kommentar? vi bor i falun och that's it liksom
  • kläder på gina - en gemensan glädje och shoppinglycka spreds över falun när gina tricot öppnade och min plånbok fick liksom anorexi och den svarta remsan på mitt kontokort slets allt mer...
det gör ont att veta
men lika ont att undra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback