on the countryside

käärlek till landet och lantliga människor och kräftor och bakismat och polacker. har varit på en uppskattad tripp till strängnäs/mariefred och haft väldigt skoj. har ridit på en häst och fått ont i ljumskarna, supit och fått ont i huvudet. men fett och socker tills man spyr lindrar det mesta. nu vill jag träffa fina falubor som jag saknar.

last week av detta sommarlov har börjat. det här har verkligen inte blivit the summer men det kommer väl förhoppningsvis fler. jag måste vandra ut med min hund nu också, fan vad jag har vandrat med min hund. är trött trött på det. skulle ju kunna dela på jobbet med min käre bror men han har ju varit på cheerleadingläger och kommer inte kunna gå på ca en vecka. har han skadat sig? nej nej, han är bara klen den jävlen så jag måste göra allt jobbet. poor him

han har varit på cheerleadingläger, cheerleadingläger! och jag har vart ute i skogen och varit martin timell upp i dagen!vem är den manlige? HAHA

bästa bakismaten:

  • choco nussa - slår allt! i alla lägen faktiskt
  • lidl-chips
  • nacho chips
  • mcdonalds-mat i alla dess former
  • alvedon+bakistabletter (även kallat dagen-efter-piller) - inte mat kanske men it helps!
  • egentligen är mat överhuvudtaget det bästa. the day after är jag fan sugen på allt!

när jag blivit för full för att sjunga
kan vi promenera hem


Kommentarer
Postat av: Klara

lidlchips är bakismat är bakismat är bakismat. och tack för hemskt trevliga dagar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback