but it's always so fine

men åååå alla är dryga
men ååå jag har alltid fett hår
men åååå jag klev på idas plattång och brände mig på foten

men ååå vilka underbara tjejer jag har närmast mitt hjärta och vad det är mys att sitta och snacka och äta chokladballs med er!

jag är åter ensam hemma. skönt men läskigt när man ständigt misstänker att den förrymda säter-mördaren ska stå på den tomma mörka gården och stirra in på en genom fönsterväggarna. nej nu så, hej harry.

ätbart (förutom cheeze doodles) som ligger på topp just nu:
  • go greens bönsalsa
  • riskakor med ostsmak
  • äggmacka med dillkaviar
  • raggmunk! - åt det för första gången idag i matsalen på hbo som var helt tom sånär som på karl och den skojiga vaktmästaren. vilken upplevelse. skulle dock varit godare utan all örtsalt som karl öste på, men sannerligen en upptäckt.
hey, what do you do tomorrow?
is it okey for us to meet up and share sorrows?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback