silverfrusna fräknekyssar

våren har äntligen tagit sig till dear old falun också. så fort solen tittade fram blev alla falubor som tokiga och plockade genast fram ballerinaskorna, grillarna och solbrillorna. alla började också gå runt i t-shirt på stan och spendera all sin lediga tid i gay-parken eller på kålgårn. alla är också grymt glada vilket gör mig grymt glad också. pengar rullar snart in som de ska också vilket känns najs.

hejjagheterebbaochringerfråntidningenkalleanka!
 - pratar jag med en riktigt människa eller en seriefigur?

?


det jag längtar mest till just nu är: 

  • att stå och svettas bland tusen andra och skrika "om du vill bränna ner stockholm..."
  • valborg nästa onsdag med de bästa tjejerna som finns
  • att känna att jag har tid att glassa med alla kompisar på kålgårn
  • att spendera en söndag i idas dubbelsäng med några liter glass och ett top model-maraton som på den gamla goda tiden

toodels

Kommentarer
Postat av: Klara

Den gamla goda tiden är en bit bort va?
Sommar?

2008-04-22 @ 20:44:08
Postat av: ida

vi tar och letar på några liter glass och ett topmodel maraton tycker jag.

hej jag heter kalle anka och jag ringer från tidningen charlotte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback