men jag älskar mina rosa skinnkläder

jag känner att jag börjar ta upp det här med bloggskrivandet mer och mer. det är nice. jag vill ägna en mening åt min kära kusin ajdie som joinade sextonårs-klubben igår. vi firade med sällskapsspel och grill. jääää =)
känner att jag borde ha lite lust att börja övningsköra och sådana grejer som hör till när man är sexton, men jag har verkligen noll intresse i det. min plan är att bli skjutsad av alla min kompisar som är helt bil galna (typ...). orka bry sig om bilar, ge mig en ratt så är jag nöjd.
just det, jag skulle ju inte köra.
ge mig en kompis passagerarsäte så är jag nöjd. hehe

musik som gillas just nu:
  • window in the skies - U2
  • I love you - tingsek
  • you only live once - the strokes
  • conozco un barco - basshunter/ebba&cissi
sugen på efterrätt?

Kommentarer
Postat av: K*

Men jag älskar DINA rosa skinnkläder

2007-05-14 @ 13:27:23
Postat av: K*

KOM HEM! jag ropade efter dig igår. sen sa mamma, men klara hon är juh inte hemma och ja ba ahhh... Dahah... fläsk och saltgurka, jo man tackar!

2007-05-20 @ 11:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback