she's just in america

skolan har börjat igen. blandade känslor, men mest blööööhh. jag orkar inte. jullovet avslutades iallafall med ett fett prison break maraton med cissi och elvira. 22 avsnitt, pang på! de e nice.. :D
ångesten inför gymnasievalet kryper närmare och närmare, blir alldeles gaaalen. känns som om allt kretsar kring detta och att jag borde tagit tag i det lite tidigare. längtar också galet mycket efter klara och charri som är i utlandet och har kul. har ännu inte hört något från dem, men jag antar att det är bättre än i falun. 

första repliken (av Ylva) efter att våra lärare, det första de gjorde, berättat att vi ska jobba värsta mycket första veckan och ha matte prov på fredag: - Vad ska vi göra i helgen? 
hahahah 

bra just nu:

  • min skojsiga klass - det enda som gör att man vill gå till skolan
  • prison break - ska i och försig inte visas på några veckor, jag kommer gå under...
  • friskis, hahha - vi börjar bli stammisar där, bruds (förstår inte varför det är så hånat, det är sååå mysigt) hahah
  • ny frisyr imorgon - ska äntligen bli av med min rishög som knappt kan kallas hår

keep it up   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback