nytt år

där ser man, ännu ett år är förbi. firade detta med massa släktingar och vänner. mkt trevligt. helgen började med bounce i stockholm (grymt!) med sally och wera. vaxholm och anna på lördagen och sen vidare till arvid och erik i järna. allting var väldigt nice och man blev lite sentimental ibland.

roliga saker på nyår:
  • samuel som en liten fågel med tuta
  • erik flippar ut under ett pokerspel
  • olof i största allmänhet
  • på nyårs dagens morgon när bröderna nilsson har köpt superdåliga tågbiljetter
klara åker till senegel (fotboll?) imorgon och jag kommer bli ännu mer avundsjuk. blä

Kommentarer
Postat av: Klara

nu åker jag, massor av mail ifall att jag kommer åt en dator. och jag har sagt det till julius med jag säger det igen. den 12/1 vill jag ha ett mail, det behöver itne stå grattis eller någontign. men jag måste veta om det är snö hemma då! okej? Kram ses om några veckor. (kanske hörs vi tidigare. :P )

2007-01-02 @ 04:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback